19 Mayıs Tatilini fırsat bilerek planladığımız; Tuz Gölü- Aksaray Ihlara Vadisi ve Ürgüp –Göreme-Avanostan oluşan Kapadokya Gezisi öğrencilerimiz için çok eğlenceli ve keyifli geçti. Sabahın erken saatlerinde öğrencilerimizle yola çıktık.

Tuz  Gölünde kahvaltı ve fotoğraf molası verdik. Bazı öğrencilerimiz ayakkabılarını çıkarak tuz gölünün içinde tuzların üzerinde yürüyerek hafif çiseleyen yağmurun altında unutulmaz anlar yaşadılar. İlk molamızdan sonra Aksaray Ihlara Vadisine doğru yola koyulduk. Ihlara’ya gelip vadiye inen 394 merdivenin başında kuş bakışı vadinin eşsiz manzarasını seyrettik. Melendiz nehrinin kenarında eşsiz manzaraları seyrederek vadi boyunca yaptığımız yürüyüşte yüzlerce fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedik. Akşam konakladığımız tesiste öğrencilerimizin arkadaşlarıyla kaldıkları odalarda da keyifli vakit geçirerek doyasıya eğlendiler.
Kapadokya’nın en güzel etkinliklerinden olan balon uçuşlarını seyretmek için sabah saat 04:00 da otobüsümüze binerek Göreme’ye hareket ettik. Balonların havalandığı alana tam vaktinde yetişerek Kapadokya’nın bu büyüleyici manzarasının tadını doyasıya çıkardık. Peri bacalarını yakından görerek hatta hızımızı alamayıp üzerlerine tırmanarak  Uç Hisar, Güvercinlik Vadisi ve Paşabağlar Ören yerlerini gezdik. Avanosta çömlek yapım atölyesine misafir olarak alışverişte bulunduk. Cuma namazını Kızıl Irmak kenarındaki Avanos Camiinde kılarak dönüş yolculuğumuza başladık.
Otobüs yolculuğumuz da en az gezdiğimiz yerler kadar güzel geçiyor, acıktıkça yanlarımızdaki azıklarımızı arkadaşlarımızla da paylaşarak yolculuğumuzu daha de lezzetli hale getiriyorduk. Bir sonraki geziyi iple çekerek bizi bekleyen ailelerimizle evlerimize doğru hareket ettik. Ailemize anlatacak, konuşacak o kadar çok şeyimiz vardı ki, İyi bir uykudan sonra…