İngilizceyi yaşamın içinde kullanmayı prensip edinen zümremiz, bu seferde 6.sınıflarımız için iş başındaydı. Okuma çalışmalarımızı, "Reading Cafe" etkinliği ile taçlandırmak için haftalar öncesinden öğrencilerimizin, öğretmenleri ve ek olarak yaptıkları çalışmalar ile "Nadide Points" (Nadide Paralar) toplanmasına olanak vererek

6. Sınıflar destek ve hareket sistemini daha iyi anlamaları adına Robot el tasarımlarını yaptılar. Herkesin tarzını yansıttığı bu tasarım robot eller çok sevildi.

6. sınıf öğrencilerimizle bu hafta inek kalbini inceledik. Öğrencilerimiz kulakçık, karıncık, aort atar damarı gibi yapıları dokunarak keşfettiler. Hem öğretici hem de eğlenceli bir etkinliği birlikte tamamladık.

İnsanlar besinleri uzun süre bozulmadan koruyabilmek için çeşitli yöntemler kullanmışlardır. “Turşu” da bunlardan biridir. Bizler de 5. sınıf öğrencilerimizle turşu kurarak besinlerimizi hangi canlılardan koruyabilecegimizi yaparak yaşayarak öğrendik. Şimdiden afiyet olsun. Unutmadan söyleyelim, "Limon mu sirke mi?" diye sormayın biz her ikisini de kullandık :)

Kalbimiz küt küt atarken içimizde neler olur merak ettik ve bir deney tasarladık. Deneyimizde kalbin kulakçık ve karıncıklarının kanı nasıl pompaladıklarını gördük. Fazlasıyla ıslak ve eğlenceli anlar sizlerle...

Sosyal Bilgiler zümresi olarak düzenlediğimiz etkinlikte Covid 19 nedeniyle uzun süre birbirlerinden ve sosyal ortamlarından ayrı kalan öğrencilerimiz macera park  yolculuğu  ile mutlu oldular.   
Pek çok kazanımın elde edilebileceği farklı parkurlarda öğrencilerimiz hem eğlendiler hem de sorun çözme, beceri geliştirme yönlerini kuvvetlendirdiler.

7. sınıf ögrencilerimiz ile hücre konusunu pekiştirmek için artırılmış gerçeklik uygulaması kullanarak hücre modeli yaptık. Teknolojiyi derslerimizde kullanarak hem eğlendik hem de bilgilerimizi kalıcı hale getirdik.

2021-2022 Eğitim Öğretim yılında 7. Sınıflarımızla bir grupla yapacağımız eTwinning projesi “As Fit As A Fiddle” için ilk çalışmalara başladık. İspanya, Almanya ve Türkiye’nin farklı bölgelerinden 9 okul ile başlattığımız çalışmanın konusu bedenen ve zihnen sağlıklı olmaktır.

2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılında Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğünce, Milli Eğitimin temel amaçları doğrultusunda, ortaokul ve lise düzeyindeki öğrencileri bilinçli tüketim ve tüketici hakları konusunda bilinçlendirmek, bu konularda farkındalık yaratmak, sanatsal çalışmalar ve kalıcı eser bırakmaya özendirmek amacıyla, “Tüketici Hakları” konulu tüm Türkiye’de resmi ve özel okullarda “Ortaokullar Arası Resim ve Liseler Arası Karikatür” yarışmaları düzenlenmiştir.

Back to top