Başiskele anasınıfı öğrencilerimizle namaz konusunu işledik ve konumuzu pekiştirmek için sevimli öğrencilerimizle cami ziyareti gerçekleştirdik. Ziyaretimizde bizi karşılayan Recep öğretmenimiz öğrencilerimize cami içerisindeki kısımları anlattı.

İlk olarak "Tutumlu olmak nedir?, nasıl tutumlu olunur? Türk malları deyince ne anlıyoruz?" gibi soruların cevaplarını öğrendik. Tekerlemeler, özlü sözler ve şarkılı oyunlarla günümüze renk kattık.

Yerli malı haftası ve yerli malı hakkında bilgiler öğrendik. Kreş ve hazırlık sınıflarının hazırladığı manavı ve marketi ziyaret edip, orada bulunan yerli malı ürünlerden alarak ülke ekonomisine katkıda bulunmanın ve bilinçli bir tüketici olmanın gururunu yaşadık.

"Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir"… Dedi Mevlana… Bizde Nadide Anaokulu olarak bugün aynı duyguda birleştik. Mevlana Celalettin Rumi dil, din ve ırk ayrımı yapmadan gönüllerimize birlik, beraberlik, sevgi ve hoşgörü tohumları ekmiştir.

Sevgi Çiçekleri ve Minik Kalpler sınıfı bugün okullarına gelirken çok heyecanlıydılar, okullarına büyük coşku ile gelen miniklerimiz kahvaltılarını yaptıktan sonra gezimiz için sıraya girdiler. Dolphin Eğlence Merkezine gelen öğrencilerimiz mesleklere ait localarda oyun oynadılar,

Bugün Minik Kalpler Sınıfı bir ay boyunca öğrendikleri çiftlik hayvanlarının kutlamasını yaptılar. Öncelikle çiftlik hayvanları nelerdir? Nasıl beslenirler? Sorularına cevap aradılar ve sonra çiftlikteki hayvanları tek tek incelediler.

Sevgi Çiçekleri sınıfı sonbahar mevsiminin gelmesiyle eğlence dolu mevsim etkinliklerine başlamış oldu, miniklerimiz sonbahar mevsiminin özellikleri hakkında öğretmenleri ile sohbet ettikten sonra sıra gözlem zamanına geldi,

Başiskele Anasınıflarımızın bu haftaki konuları olan vücudumuz konusunu işledikten sonra vücudumuzun bölümlerini, iskeletimizin ve iç organlarımızın görevlerini öğrenip iç organlarının çizili olduğu tişörtlerini boyayarak vücudumuzdaki yerlerini de öğrendiler.

Minik Kalpler ve Sevgi çiçekleri sınıfları önlüklerini giyip ekmek yapımı için kolları sıvadılar. Önce ekmeğin oluşum aşamaları öğrenen Nadide öğrencilerimiz hamurlarına kendi elleriyle şekil verdiler ve ardından ekmeklerini fırına verdiler.

Back to top