Özel Nadide Eğitim Kurumları 6. sınıf öğrencileri Fen Bilimleri öğretmenleri rehberliğinde Duyu Organları konusunu daha iyi kavramak amacıyla göz diseksiyonu çalışması yaptılar. Öğrenciler gözün koruyucu ve temel yapılarını öğrenirken, aldıkları kesitlerle sert tabaka, damar tabaka, ağ tabaka, kornea, iris, göz merceği gibi başlıca kısımları daha yakından tanıma fırsatı buldular. Gözün yapısından ayırdıkları göz merceğinin işlevini tam olarak anlamak için merceği yazıların üzerine yerleştirerek kırıcılığını ve işlevini tam olarak kavramış oldular. Böylece derslerde teorik olarak öğrendikleri yapıları görme imkânı elde ederek öğrendiklerinin daha kalıcı olmasını sağladılar.
Miniklerimiz saatleri öğrendikten sonra kendi saatlerini yapmak için kolları sıvadılar. Evden getirdikleri CD leri kestikleri saatlere yapıştırdılar. Yelkovan ve akrebi doğru şekilde yerleştirdiler. Öğretmenlerinin hazırladıkları kol saatlerini de kesip kollarına uygun bağladılar. Kendi emekleriyle yaptıkları saatlerin üzerine keçeli kalemler ile yazıp silerek, saatler konusuna arkadaşları ile birlikte çalıştılar. Görselliği yoğun olan etkinliğimiz oldukça verimli geçti.
Hayatın en önemli parçası zaman değil midir? Çünkü giden zamanı yeniden yaşamak mümkün değildir. Ya da akıp giden zamanı durdurmak mümkün müdür? İkinci sınıflar olarak bunun farkındayız. Bu kadar önemli olan zaman konusunu kalıcı olarak öğretebilmek için güzel bir etkinlik hazırladık. Tam, yarım ve çeyrek saatleri içeren yapbozlar hazırladık. Her bir öğrenci bir yapboza sahip oldu. Karıştırılan parçaları birleştirmek çocuklara müthiş keyif verdi. Doğru birleştirdikçe sevinçleri daha da arttı. Hem bir oyuncak hem de bir eğitim materyali sahibi oldular.