26 Aralık Perşembe günü gerçekleşecek olan Spelling Bee (kodlama) yarışmasına sayılı günler kala finalistlerimizi ve gruplarımızı belirledik. Heyecanlı bekleyişin ardından;

Okulumuzda düzenlenen 3. sınıfların "Matematik Parkuru" Etkinliği öğrencilerin beğenisini topladı. Çeşitli konulara ve zorluk seviyelerine sahip oyunlardan ve etkinliklerden oluşan MATPARK sayesinde matematik daha eğlenceli hale geldi.
Öğrenciler; topluyorum asıyorum, sayıları çözümlüyorum, hem sayıyı hem topu yuvarlıyorum, Romen Rakamları dedektifi, ritmik zıplıyorum,

Düşünce kütüphanesi çalışmaları kapsamında bu hafta 1. Sınıflarımızla "Fırtına Dolabı" isimli kitabın tahlilini yaptık. Hızla akıp giden hayatın içinde biraz yavaşlamanın, birbirimizle selamlaşmanın, tebessümün kalbimizde ne kadar da büyük bir iz bıraktığını konuştuk çocuklarımızla. Bazen hikâyenin kahramanı oluverdik bazen de kitabın yorumcusu.

Özel Nadide Eğitim Kurumları 1. sınıf öğrencilerimiz ile birlikte Bilişim Teknolojileri ve Robotik Dersinde "ROBOTLAR NASIL ÇALIŞIR?" konulu etkinliğimizde Servo Motor kullanarak 0-180 derece arasında açılı hareket yapan Robot Kedimizin hareket etmesini Arduino kartı ve Mikro Servo Motor kullanarak sağladık.

Bir arada yaşadığımız insanlarla olan iletişim dilimiz aynı zamanda bizim kimliğimizi de ortaya koyan söz ve davranışlardır. Bizler de bir Müslümana ve nadide bir öğrenciye yakışacak nezaket kurallarını öğrenmek ve hayatımızda daha çok yer verebilmek adına, Şahsiyet akademisi sevgi saygı yönergesi çalışmaları kapsamında 4. Sınıf öğrencilerimizle  "Nezaket Konuşması" başlıklı bir etkinlik düzenledik.

3. sınıf öğrencilerimizle; eleştirel düşünme ve okuma becerilerini geliştirmek, toplumsal ve bireysel gelişime katkıda bulunmak ve düşünsel etkileşimleri teşvik etmek amacıyla Şahsiyet Akademisi kapsamında Düşünce Kütüphanesinin ilk çalışmasını gerçekleştirdik. Öğrencilerimizle kitap tahlili yaptıktan sonra bir hikaye oluşturma etkinliği yaptık.

4. sınıf öğrencileri problem çözme, eleştirel düşünme ve yenilikçi fikir üretme becerililerini geliştirmek amacıyla “Altı Şapka Düşünme Tekniği” uyguladı. Bu teknik ile öğrencilere farklı bakış açıları kazandırmak amaçlandı.
İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi dersimiz kapsamında uyguladığımız teknikte öğrenciler, her biri bir düşünme biçimini temsil eden renkli şapkalarla farklı yollardan problem çözme çalışması yaptı.

Bu hafta 1. Sınıf öğrencilerimizle sevgili Peygamberimizin (sav) hayatını öğrenirken, Onun bize örnek oluşunu, gerçek kahramanın O olduğunu, hangi renkleri sever, en sevdiği yiyecekler hangileridir derken kendimizi mutfak atölyesinde buluverdik. Peygamberimizin en sevdiği yiyeceklerden biri olan hurmadan hurma topları yaptık.

Nadide Okulları olarak değer eğitimi çalışmalarımız kapsamında sevgili “Peygamberimizi Anma ve Anlama Haftası” düzenledik. Söz ve davranışlarıyla bizim için en güzel örnek olan peygamberimizin, öğrencilerimizin yaş dönemlerine göre seçilmiş bazı hadislerini okuduk ve anlamaya çalıştık. 2. Sınıflar için yaptığımız bu çalışmada öğrencilerimizin görsel algılarına hitap etmek amacıyla resmedilmiş hadisleri seçtik.

Back to top