“4 Ekim Hayvanları Koruma Günü” olması sebebiyle öğrencilerimizle günün anlam ve önemini vurgulamak, farkındalık oluşturmak adına sohbet ettik. Hayvanlar hakkında yazılar yazıp boyama etkinliği yaparak sınıf panomuzu süsledik. Yakalarımıza rozetlerimizi yapıştırdık.

4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü kapsamında 4.sınıflar olarak düzenlediğimiz etkinlikte, öğrenciler hayvan figürlerinden oluşan alçı boyama atölyesi ile hem eğlendiler hem de hayvan sevgisini yaptıkları tasarımlarına aktardılar.

Nadide Okulları olarak yeni yerleşkemizde de Cuma programlarımıza aynı heyecanla devam ediyoruz. ''Erkekler Cumaya Kızlar Duaya'' sloganıyla yaptığımız etkinliğimizde  bu hafta 4/A sınıfı kız öğrencilerimizin hazırlayıp sunduğu programa misafir olduk.

4.sınıflar olarak öğrencilerimizle fosiller dünyasını tanımak ve paleontolojiye olan ilgimizi artırmak amacıyla "Paleontologlar İş Başında" etkinliğimizi gerçekleştirdik. Sınıf içinde fosil bilimine dair uygulamalı bir keşif deneyimi yaşadıkları bir öğrenme ortamı oluşturduk.

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli öğretim programları ve Millî Eğitim Bakanlığı Ölçme ve Değerlendirme Yönetmeliği'nde de ön plana çıkan süreç odaklı ve geliştirici değerlendirme yaklaşımına yönelik olarak 4.sınıf öğrencilerimizle eğlenceli çalışmalarımızdan kareler...

3.sınıf öğrencilerimiz aileye yeni katılan yüzler basamağına sıcak bir karşılama yaptı. Çocuklarımız üç basamaklı sayılar oluşturdular, onluk ve birliklerini belirlediler. İnteraktif oyunlarla web 2.0 araçlarını kullanarak konuyu pekiştirdiler. Artık üç basamaklı sayıları okuyup yazabiliyorlar.

3.sınıf öğrencilerimiz, geçmişte Dünya’nın küre şeklinde olduğunu savunan bilim insanlarını araştırdılar ve onların görüşlerini anlattılar. Gezegenimizin şeklinden sonra katmanlarını öğrendiler ve web 2.0 araçlarını kullanarak katmanları incelediler. Ardından her bir katmanı hamurlarıyla şekillendirip Dünya modelini ortaya koydular. 

Öğrencilerimize vatanseverliği, kardeşliği, yardımseverliği aşılamak için Türk ve Filistin halkının ortak kaderinden bahsedildi ve daimi dostluk bağlarını anlamak adına güzel bir etkinlik gerçekleştirildi. Nadide Okulları ilkokul öğrencilerimiz bu ortaklığı, omuz omuza olmamız gerektiğini göstermek için tek bayrakta iki devleti birleştiren bayrak görselleriyle sınıf panolarını güzelleştirdiler.

2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı Özel Nadide İlkokulunda büyük bir coşku ile başladı. Yeni öğrencilerin okula alışması, uyumu ve okul kurallarını öğrenmesi için yürütülen program çerçevesinde oryantasyon eğitimi renkli görüntülerin yaşanmasına sebep oldu.

Back to top