İkinci sınıflar olarak, dinimizin gereği ve hayatımızın önemli parçalarından biri olan dini bayramlarımız konusunu daha iyi kavramak amacıyla uygulamalı olarak Ramazan ve Kurban Bayramı’nı canlandıralım istedik. Bu bağlamda bir iftar sofrası nasıl olmalı, hangi davranışlar sergilenmeli, sahur nedir, nasıl yapılır? Gibi davranışlara yer verdik. Öğrencilerimizle birlikte velilerimizin hazırladığı iftarlıklarımızı, kültürümüze uygun olarak yer sofralarına yerleştirdik. Ezan sesiyle birlikte önce iftar duamızı yaptık ve temsili iftarımızı açtık. Öğrencilerimiz gerçek bir iftar sofrasındaymış gibi tüm kurallara uyarak afiyetle yiyeceklerini diğer arkadaşlarıyla paylaşarak yediler.
İngilizceyle hem öğreniyor hem eğleniyoruz felsefesinden ödün vermeyen Nadide İngilizce zümresi Action for juniors hafta sonu etkinliğiyle yine nefes kesti. Günler öncesinden öğrencilerin yarışacakları etapları hazırlayan öğretmenlerimiz, etkinliğe katılma hakkı elde eden 48 öğrencimize unutulmaz bir gün yaşattı. Kelime parçalarını birleştirme, balon patlatma, cümle hatırlayıp yazma, misafir olarak katılan yabancı öğretmenimizle etkinlik yapma ve malzemelerini kazandıkları yiyeceklerden pasta yaparak günün sonunda da afiyetle yiyen öğrencilerimizin, tatları damaklarında kalan leziz bir action ile günü tamamladılar.
4. sınıf öğrencilerimiz emek verip, sevgiyle yetiştirdikleri taze soğanları topladılar. Ardından okulumuzun yemekhane şefi ile birlikte taze soğanlar kullanılarak yapılan kısır afiyetle yendi. Öğrencilerimizin üretimden tüketime süren yolculuğundan kareler...