Çağdaş yaklaşımlar ışığında uyguladığımız yöntemlerden birisi olan "Okuma Çemberi" yöntemiyle öğrencilerimizin üst düzey zihinsel becerilerini, okuduğunu anlama düzeylerini, eleştirel okuma becerilerini ve okumanın sosyal yönünü geliştirilmesine katkı sağlıyoruz. Nadide 2.sınıf öğrencilerimiz de "Okuma Çemberi" yöntemini kullanarak Şermin Mi Şerbet Mi? kitabını okudular.

Okudukları kitabı belli aralıklarla arkadaşlarıyla paylaşıp tartıştılar. Daha sonra Türkçe dersimizle de bağlantılı olan, kitabın içeriğinde yer alan alfabeyle ilgili harf çalışması yaptılar. Yaptıkları çalışmalara ek, harfli bileklik ve alfabe harfleriyle pasta, kurabiye yapıp sınıfta arkadaşlarıyla yediler. Yaptığımız bu çalışmalarla öğrencilerimize kitap okumayı sevdirmek, okuma alışkanlığı kazandırmak  ve onları etkin okurlar haline getirmek istiyoruz. Güzel ve verimli geçen etkinliğimizden görüntüler...

2-a (2)
2-a (3)
2-a (4)
2-a (5)
2-a
2-b (2)
2-b (3)
2-b (4)
2-b (5)
2-b (6)
2-b
2-c (2)
2-c (3)
2-c (4)
2-c (5)
2-c (6)
2-c (7)
2-c

Back to top