Bu ay Rehberlik saati içerisinde 5-6-7 ve 8. Sınıflarla öz düzenleme üzerinde çalışmalar gerçekleştirilmiştir. 5. ve 6. sınıflarla öz düzenlemeli öğrenmenin akademik hayatlarındaki önemi üzerinde durulmuştur. Çalışmayı pekiştirmesi amacıyla beş duyumuz ile ilgili öğrenme strateji çalışması gerçekleştirilmiştir.
7. ve 8. sınıflarda tekrar etme, anlamlandırma ve örgütleme stratejileri konusunda bilgi verilmiştir. Ek olarak zihin haritaları, analoji ve mizah metotlarını kullanarak nasıl daha iyi öğreniriz sorularının yanıtlarını bulmaya çalışılmıştır. Yapılan çalışmalarda daha önce kullandıkları stratejileri üzerinde durulurken yeni öğrenme stratejileri kullanmaları yönünde öğrencilerimiz teşvik edilmiştir.