Learner Centered Conversation, Steaming Hot and Gamified Classroom seminars and workshops are over. Our department teachers have enjoyed and gained nice experiences today. Many thanks to Ida Okur.

2023-2024 Eğitim-Öğretim dönemi, tüm şube ve birimlerimizin katılımı ile bugün itibariyle başladı. Seminer ve hizmet içi eğitim çalışmalarımız ile başlayan yeni dönemimizin hayırlı ve başarılı olmasını temenni ederiz.

Nadide Okulları İngilizce zümresinin vazgeçilmez etkinliklerinden Action in Europe etkinliği bu yıl 7, 8, 9 ve 10.sınıflarımız ve bir grup Nadide Okulları mezun öğrencilerimiz ile gerçekleştirildi.

Nadide Eğitim Kurumları olarak bu akşam 2022-2023 eğitim öğretim yılı mezuniyet programını gerçekleştirdik. Bu yıl 13. Dönem mezunlarını veren kurumumuz, öğrencilerine veda etmenin hüznünü yaşarken, topluma değer katan nesiller yetiştirmenin haklı gururunu yaşadı.

Okulumuz eTwinning proje çalışmaları Avrupa düzeyinde iki tane belge alarak ödüllendirildi.  2021-2022 Eğitim-öğretim yılında 6Hunters öğrencilerinin yürüttüğü “Eco-Friendly Teens” adlı projede öğrencilerimiz çevre sorunlarına ilişkin farkındalıklarını artırma, güçlü bir çevre bilinci oluşturmayı amaçlamışlardır.

5 . Sınıf öğrencileri ile Fen Bilimleri dersinde biyoçeşitlilik konusunu öğrendikten sonra okulumuzun yakın çevresinde alan çalışması yaptık. Çevremizde birçok canlı türü olduğunu keşfeden öğrencilerimiz ile Rabbimizin birçok çeşitte canlı yarattığına şahit olduk.

Bilginin kıymetinin farkında olarak yetişen okulumuz öğrencileri "Genç Bilgeler" yarışmasında buluştu. 7. sınıflar arasında yapılan yarışmada Miray Diren, Abdullah Oğuz ve Semih Gözübenli'nin temsil ettiği 7-A sınıfı birinci oldu. Öğrencilerimizin başarılarının devamını dileriz.

Ortaokul öğrencilerimizle bu hafta Kur’an-ı Kerim derslerimizde tefekkür atölyesini gerçekleştirdik. Tabiattaki ayetler ışığında Rabbimiz’in yüceliği ve büyüklüğü üzerine düşündük, gözlem yaptık, ve sahip olduğumuz nimetler için tekrar tekrar şükrettik. Her daim şükreden, tefekkür ve tezekkürü yaşam şekli haline getiren kullardan olmayı niyaz ettik.

Karakter Eğitimi çalışmaları kapsamında 5. sınıf öğrencilerimizle yazarlık dersimizde “Sabır ve Şükür” konulu günlükler yazdık. Öğrencilerimiz, şükretmenin kulluk ile güçlü bir ilişkisi olduğunu ve şükrün nimeti arttırdığı bilinciyle günlüklerini oluşturup sınıfta arkadaşlarıyla paylaştılar.

Back to top