Yıldızlar Sınıfı her ay bir ressamı tanıyor. Bu ay ünlü ressam Salvador Dali’yi tanıyıp kelebek figürlü eserlerini incelediler. Eserleri inceledikten sonra Kelebek Yelkenli Gemi tablosunu üç boyutlu yapmaya karar veren Yıldızlar işe koyuldular.
Örüntü kavramını farklı boyutlara taşıyan Bal Çiçekleri sınıfı Legolarla örüntü çalışmasının tadına vardılar. Düz ve sıralı örüntü yerini Çember şeklinde tasarlanmış örüntüye bıraktı.
Canlıların yaşama hakkı, doğanın ve doğal dengelerin korunması ve temiz çevrede yaşamak hepimizin hakkı. "Temiz dünya, Temiz Çevre" sloganıyla bu hafta 'Geri dönüşüm nedir, geri dönüşümde neleri geri döndürebiliriz, çevreye ve doğayı nasıl desteklemeliyiz? sorularını cevapladık.
Bu hafta ki cimnastik dersimizde anasınıfı ve kreş yaş grubu öğrencilerimiz ile kas gelişimi, el, bacak, vücut ve zihinsel gelişimi destekleyerek “öne takla “ ve “sıçrama ” çalışmalarını eğlenceli eğitsel bir oyun ile uyguladık.
Bal Çicekleri ve Bilgin Yumurcaklar Sınıfı haberleşme konusunu işleyemeye devam ediyor. Bugün postanenin bölümlerini incelemek ve ailelere sürpriz hediyelerini postalamak için PTT şubesine ziyarette bulundular.
Her gününü en güzel ve en eğlenceli gün olarak geçiren Ay Işığı sınıfı haftaya yine heyecanla ve büyük mutlulukla başladı.
Minik Eller ve Yıldızlar Sınıfı Özgüven konusu kapsamında meslekler ile ilgili sunumlarını gerçekleştirdiler. Farklı meslek gruplarını tanımak ve tanıtmak amacıyla aileleriyle farklı meslek kostümleri tasarladılar. Öğrencilerimiz heyecan ile tasarladıkları bu kostümleri giyerek manav, doktor, öğretmen, polis, asker, mühendis, futbolcu, hakem, veteriner, avukat, hakim, aşçı gibi meslek sahibi oldular.
Çalan bir melodinin notalarını oluşturmak,
Ritme ayak uydurmak, rengârenk gözlerle bakmak,
İnanmak hayvanların konuştuğuna,
Ve uyanmak bir masalla…
Gölcük Nadide Anaokulunda meslekler rüzgarı… Meslekler konusunu işleyip, meslekler geçidi yapan Gölcük Nadide Anaokulu öğrencileri konuyu pekiştirmek ve meslek bilinci oluşturmak adına Dolphin Eğlence Merkezi’ne gezi düzenledi.