“Yerli Malı Yurdun Malı Herkes Onu Kullanmalı” diyerek başladığımız Yerli Malı Tutum ve Yatırım haftasını verimli bir şekilde kutladık. Yaptığımız kumbara etkinliği ile nasıl tutumlu olunur onu öğrendik. Hazırladığımız çantalarla alışverişe giderek yerli ürün barkod numarası 869’u öğrendik.
Milli ekonominin öneminin vurgulandığı yerli malı haftası kapsamında etkinliklerimiz başladı. İzmit Nadide Anaokulu’nda bugün alışveriş günüydü. Öğrencilerimiz önce markete, sonra pazara gittiler.
Papatyalar, Gökkuşağı, Uçan Balonlar ve Neşeli Bulutlar sınıfları Dolphin eğlence merkezine gittiler. Bu haftanın konusu olan mesleklerle ilgili atölyelere girip keşifler yaptılar. Eğlence merkezinde bulunan itfaiyeci, kuaför, tamirci, aşçı, müzisyen, doktor gibi atölyelerde doyasıya eğlenceli vakit geçirdiler.
Küçük yaşlardan itibaren kodlama eğitimleri alan çocukların zihinsel gelişimleri daha farklı olmaktadır. Özel Nadide İzmit anasınıfları olarak her hafta kodlama çalışmalarımız hızla devam etmektedir. Bu hafta kodlama saatimizde buzluk poşetlerimizdeki boncukları hedefe ulaştırmaya çalıştık. Minik ellerin ok yönergelerini izleyerek doğru hedefe ulaştırdığı çalışmamızı keyifle tamamladık.
Gökkuşağı ve Papatyalar sınıfı öğrencileri bu hafta deniz canlılarını tanıdılar. Konularına mavi rengi tanıyarak başlayan öğrencilerimiz kitap çalışmalarındaki etkinliklerinin ardından sanat etkinliği saatinde geçerek evlerinden getirdikleri mavi kapakları ile deniz canlıları proje çalışmalarını gerçekleştirerek konuları pekiştirmiş oldular. Etkinliğimizden sizlere kareler…
“Bir mum, diğer mumu tutuşturmakla ışığından hiçbir şey kaybetmez.” Hz. Mevlana
Hz. Mevlana kaynağını Hz. Peygamber ‘den yönünü Kur’an’dan almıştır. Bir rübaisinde diyor ki:
“ Ben sağ olduğum müddetçe Kur’an’ın kölesiyim.
Muhammed-i muhtarın yolunun toprağıyım
Eğer benim sözümden bundan başka mana çıkarılırsa
Anlatılanlardan da anlatanlardan da uzağım.”
Değer Eğitimi etkinliği olarak İzmit Nadide okulumuzda anasınıflarımız Neşeli Kalpler, Parlayan Yıldızlar ve Bilgi Treni sınıfları ile sabırsızlıkla bekledikleri cami ziyaretimizi gerçekleştirdik. Prof. Dr. Mahmud Es’ad Coşan camisine gerçekleştirdiğimiz ziyarette Cami İmamı Mustafa hocamız öğrencilerimizi büyük bir sevgiyle karşıladı. Öğrencilerimiz, Mustafa hocamıza küçük bir hediye takdim ettikten sonra hocamız, çocuklara cami hakkında bilgilendirme yaptı.
Akıl yürütme, problem çözme, iletişim, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, araştırma, karar verme, girişimcilik becerilerini kazandırmayı hedefleyen ''Akıl Oyunları''na “WHAT IS” ile tüm hızıyla devam ediyoruz. İzmit Nadide Ana sınıfı öğrencilerimiz her hafta keyifle akıl oyunları saatlerini başarılı bir şekilde gerçekleştiriyorlar. İşte o güzel anlardan sizin için seçtiğimiz kareler...
Eğitsel oyunlar zamana meydan okur. Geçmişten bugüne oynadığımız sokak oyunlarını sınıfımıza getiriyor, içine amaçlar yüklüyor ve sevgiyle harmanlanıyor. Rodi saklandı. Acaba onu bulabilir misin? Acaba Rodi nerede? Diyerek başlıyoruz saklambacın odaklama ve dikkat üzerine geliştirilmiş haline. Rodi sırtımda. Yönergeleri birleştir, birbirine güven ve sevgiyle Rodi’ye yardımcı ol… KOŞMANIN, ZIPLAMANIN, ENERJİ ATMANIN BİR AMACI OLMALI DİYORUZ VE OYUNLARIMIZA ANLAMLAR YÜKLÜYORUZ. HER OYUN KEŞFEDİLMEYE HAZIR BİR ÇOCUK… BİZ OYNAYALIM DRAMA DERSİ BİZE ÇOCUKLARIN DÜNYASININ KAPILARINI ARALASIN…
Okul Öncesi Makale Sayısı: 3326
Örgün Öğretim Makale Sayısı: 1920
Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.