Her hafta yaptıkları mandala çalışmalarıyla gelişimlerine katkıda bulunan Yıldızlar Sınıfı farklı mandala denemeleri de yapıyor.

Yıldızlar Sınıfı her ay bir ressamı tanıyor. Bu ay ünlü ressam Salvador Dali’yi tanıyıp kelebek figürlü eserlerini incelediler. Eserleri inceledikten sonra Kelebek Yelkenli Gemi tablosunu üç boyutlu yapmaya karar veren Yıldızlar işe koyuldular.

Örüntü kavramını farklı boyutlara taşıyan Bal Çiçekleri sınıfı Legolarla örüntü çalışmasının tadına vardılar. Düz ve sıralı örüntü yerini Çember şeklinde tasarlanmış örüntüye bıraktı.

Canlıların yaşama hakkı, doğanın ve doğal dengelerin korunması ve temiz çevrede yaşamak hepimizin hakkı. "Temiz dünya, Temiz Çevre" sloganıyla bu hafta 'Geri dönüşüm nedir, geri dönüşümde neleri geri döndürebiliriz, çevreye ve doğayı nasıl desteklemeliyiz?  sorularını cevapladık.

Bu hafta ki cimnastik dersimizde anasınıfı ve kreş yaş grubu öğrencilerimiz ile kas gelişimi, el, bacak, vücut ve zihinsel gelişimi destekleyerek “öne takla “  ve “sıçrama ” çalışmalarını eğlenceli eğitsel bir oyun ile uyguladık.

Bal Çicekleri ve Bilgin Yumurcaklar Sınıfı haberleşme konusunu işleyemeye devam ediyor. Bugün  postanenin bölümlerini incelemek  ve  ailelere sürpriz hediyelerini postalamak için PTT şubesine ziyarette bulundular.

Her gününü en güzel ve en eğlenceli gün olarak geçiren Ay Işığı sınıfı haftaya yine heyecanla ve büyük mutlulukla başladı.

Minik Eller ve Yıldızlar Sınıfı Özgüven konusu kapsamında meslekler ile ilgili sunumlarını gerçekleştirdiler. Farklı meslek gruplarını tanımak ve tanıtmak amacıyla aileleriyle farklı meslek kostümleri tasarladılar. Öğrencilerimiz heyecan ile tasarladıkları bu kostümleri giyerek manav, doktor, öğretmen, polis, asker, mühendis, futbolcu, hakem, veteriner, avukat, hakim, aşçı gibi meslek sahibi oldular.

Çalan bir melodinin notalarını oluşturmak,

Ritme ayak uydurmak, rengârenk gözlerle bakmak,

İnanmak hayvanların konuştuğuna,

Ve uyanmak bir masalla…

Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.

Back to top