4. sınıf öğrencilerimiz fen bilimleri dersimizin “Mühendislik Tasarımı” kapsamında kendi projelerini tasarladılar. Tasarladıkları projelerin afişlerini Canva programından kendileri hazırladılar. Buldukları çözümlerini, oluşturdukları fikirlerini yansıtan afişlerini sınıfta arkadaşları ile paylaştılar.

4.sınıflar olarak sosyal bilgiler dersi “Kültürümüzün Ögeleri” konusu kapsamında sanal müze gezisi gerçekleştirdik. Bu uygulama ile öğrencilerimiz; Anadolu Medeniyetler Müzesi, Göbeklitepe, Topkapı Sarayı, Ayasofya ve daha birçok müzeyi üç boyutlu sanal turla gezme imkanı buldu.

Selam, kelime olarak; huzur, barış, sağlık ve iyi dileklerini sunma anlamlarına gelir. Selamlaşma bir ilişkiyi başlatan, sağlamlaştırıp pekiştiren önemli ve güzel bir davranıştır. Şahsiyet Akademisi “Adab-ı Muaşeret” etkinliği kapsamında İslam’ın güzel ahlakını yansıtan önemli değerlerden biri olan selamlaşma, 4.sınıf öğrencilerinin afiş çalışmalarına konu oldu.

Özel Nadide İlkokulu 4.sınıf öğrencilerimiz birlikte kodlama haftasında Robotik Kodlama dersinde robotlarda kullanılan elektronik bileşenlerden DC motorun çalışma mantığını kavradılar. DC motorların birçok Robotik kodlama projelerinde hareket sağlamak için kullanılan bir motor türü olduğunu öğrenmiş oldular.

Özel Nadide İlkokulu 2. sınıf öğrencilerimizle birlikte Bilişim Teknolojileri ve Robotik dersinde eğlenceli elektronik bilim seti olan Çıt Çıt devreleri kurduk. Çıt Çıt devreler sayesinde öğrencilerimiz bilgiye ulaşma, problem çözme, pasif öğrenme ortamlarından kurtularak kendi kendine aktif bir şekilde öğrenme yeteneğini kazanmış oldular. Nadide öğrencilerimize başarı dolu bir yıl diliyoruz.

Özel Nadide Eğitim Kurumları İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerimiz ile birlikte Bilişim Teknolojileri ve Robotik dersinde farklı platformlarda ve farklı araçlar kullanılarak gerçekleştirilebilen yönergeler doğrultusunda iş, eylem, hareket ve sonuç almaya yönelik olan KODLAMA eğitimine 2024-2025 Eğitim-öğretim yılında da başlamış olduk.

Özel Nadide Eğitim Kurumları İlkokul birinci sınıf öğrencilerimiz ile birlikte Bilişim Teknolojileri ve Robotik dersinde farklı platformlarda ve farklı araçlar kullanılarak gerçekleştirilebilen yönergeler doğrultusunda iş, eylem, hareket ve sonuç almaya yönelik olan KODLAMA eğitimine 2024-2025 Eğitim-öğretim yılında da başlamış olduk.

Bu hafta 1. Sınıflarımızla Rabbimizin Rahman ve Rahim esmalarıyla tanıştık. Tüm yaratılmışları merhameti ve şefkatiyle kuşatan Rabbimizin bize olan rahmetini bir kez daha yüreklerimizde hissettik. Merhamet duygusunu daha da iyi anlayabilmek için penguenlerin yumurtadan çıkış hikayesini dinlerken yaptığımız etkinlikle de konumuzu pekiştirdik.

Demokratik toplumlarda insanlar eşit haklara sahiptir. Bireyler bu hakları başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanmalıdır. 3.sınıf öğrencilerimiz de bu haklarından faydalanmak, okulda istek ve ihtiyaçlarını demokratik yollarla dile getirmek için dilekçe yazdılar, istek ve öneri kutusuna attılar ve okulumuzun idarecisine teslim ettiler.

Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.

Back to top