6. Sınıf öğrencilerimizle kalp diseksiyonu yaparak kalbin yapısını somut bir şekilde incelemiş oldular. Teknik ders anlatımına nazaran öğrencilerin ilgi odağında gerçekleştirdiğimiz bu çalışma aynı zamanda kalıcı öğrenmeye katkı sağlamış oldu.
Özel Nadide ortaokulu öğrencilerimiz ile birlikte Tekstil atölyesi dersinde Filistin temalı keçe, renkli iplik ve makas kullanarak Karpuz Rozet Tasarımı çalışması yaptık. Öğrencilerimiz kendi yaptıkları Karpuz Rozetlerini yakalarına takarak farkındalık oluşturdular.
Şahsiyet Akademisi "Adab-ı Muaşeret" etkinliği kapsamında 7. Sınıflarımızla selamlaşmanın önemi ve farklı ortamlarda nasıl selamlaşılır konusunu konuştuk. Daha sonra öğrencilerimize farklı ortamlara ait selamlaşma kağıtları verip, bu mekanlara uygun selamlaşmayı drama yoluyla yapmalarını istedik.
Şahsiyet Akademisi "Adab-ı Muaşeret" etkinliği kapsamında 5.sınıflarımızla sorumluluk ve selamlaşma üzerine konuşup sohbet ettik. Öğrencilerimizin kendi elleriyle hazırlamış oldukları birbirinden güzel "selamlaşma afişleri" ile tüm okulda selamlaşma seferberliği ilan ettik.
Osmanlı döneminde de tıpkı sünnet merasimleri gibi namaza başlama törenleri yapılır, namaza başlayan çocuğa güzel elbiseler giydirilip hediyeler verilirdi. Bu güzel ve anlamlı geleneği yaşatmak ve bundan sonra namazlarını aksatmadan kılmaya gayret etmelerini sağlamak için bu yıl da 5. Sınıf öğrencilerimizle namaza başladık.
7. sınıflar Fen Bilimleri dersinde Hücre ve Bölünmeler ünitesinde; hayvan ve bitki hücreleri farkını ve hücre organellerini öğrendiler. Bilgilerin daha kalıcı olması adına organel özelliklerinin olduğu bir kartela hazırladılar.
Görsel sanatlar dersinde Temel Sanat Elemanlarından biri olan "Valör" (renk değeri) çalışmamızı tamamladık. Öğrencilerimizle valör çalışmasını, renk (hava) perspektif ile birleştirdik ve ortaya eğlenceli ve güzel çalışmalar çıktı.
Şahsiyet Akademisi çalışmaları Sorumluluk başlığı altında 5.sınıflarımız ile zamanı verimli kullanmak, aile ile vakit geçirmenin önemini fark etmek adına ÇEKİM ALANI isimli bir etkinlik düzenledik. Etkinliğimizin amacı elektronik ortamdan uzak , çevrimiçi ortamdan aile içi sosyal ortama geçişi sağlamak ve aile ile güzel vakit geçirmek.
Okulumuzda öğretilen İngilizce derslerinden bağımsız olarak Avrupa Dil Portfolyosu (CEFR) çerçevesinde PQS (Professional Qualifications Services) tarafından değerlendirilerek uluslararası geçerliliğe sahip onaylı sertifika ile belgelendirilen online İngilizce değerlendirme sınavının ilki 4, 5, 6 ve 7.sınıflarımıza uygulanmıştır.
Okul Öncesi Makale Sayısı: 3326
Örgün Öğretim Makale Sayısı: 1915
Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.