Okulumuzda fen bilimleri dersinde Ay’ın evrelerini modelleyerek konuyu pekiştirmeye devam ediyoruz. 5.sınıf öğrencilerimizin yaparak yaşayarak eğlenerek yaptıkları bu çalışma konuyu tekrar etmelerini sağladı.
6.Sınıf öğrencilerimizle Fen Bilimleri dersinde kemiklerimizin yapısını öğrendik kemiklerimiz gibi kabuğunda kalsiyum bulunan yumurtayı sirkeli suda beklettik ve yumurta kabuğunun kalsiyum mineralini kaybedip eridiğini gözlemledik.
LGS hazırlık sürecinde soruların; öğrencinin okuduğunu anlama, yorumlama, sonuç çıkarma, problem çözme, analiz yapma, eleştirel düşünme vb. bilimsel süreç becerilerini ölçecek nitelikte hazırlandığından öğrencilerimizle Fen Bilimleri dersinin bir kısmını laboratuvarda deneylerle gerçekleştiriyoruz.
6.Sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri dersinde Destek ve Hareket Sistemini öğrendikten sonra ellerimizde bulunan eklem ve kasların çalışmasını daha iyi kavramak için Biyonik El etkinliğini yaptılar.
7. sınıflar Fen bilimleri dersinde "Gök cisimleri ve ötesi" ünitesini bitirince soluğu laboratuvarda aldılar. Yeni laboratuvarımızda deney setleri ile teleskopları yapan öğrencilerimiz bundan sonra gökyüzü gözlemlerini kendi teleskopları ile yapacaklar.
Fen Bilimleri dersinde 5. sınıflarımızla Ay’ın evreleri konusunu işledik. Konuyu bisküvilerimizle lezzetli bir şekilde pekiştirmek için kollarımızı sıvadık.
Nadide Okulları 5. Sınıf öğrencileri 7 Ekim Gazze işgaline dikkat çekmek için “Sessiz Okuma” eylemi yaptılar. Öğrencilerimiz eylemde Şahsiyet Akademisi kapsamında uyguladığımız Düşünce Kütüphanesi kitaplarından Kudüslü Ömer’i okudular.
Siyonist İsrail’in Gazze’ye uygulamış olduğu soykırım 365. güne ulaştı. Nadide Okulları olarak her zaman olduğu gibi Gazze’de ve tüm mazlum coğrafyalarda yaşanan zulümleri kınamak, öğrencilerimizde farkındalık oluşturabilmek adına 7 Ekim günü bir dizi eylem düzenledik.
5.Sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilgiler dersinde, kültürel özelliklere saygı duymanın birlikte yaşamaya katkısını kukla oyunu ile canlandırdılar.