Türkçe zümresi tarafından her sene düzenlenen “Hızlı Kelimeler” yarışması bu sene yine çok büyük bir heyecana sahne oldu. Yarışma başından sonuna kadar öğrenciler tarafından ilgiyle izlendi. Hızlı kelimeler oyunu, genel kültür ve kelime dağarcığı bilgisi ölçen; uygulama esnasında dikkat toplamayı gerektiren bir bilgi yarışmasıdır.
İngilizceyi yaşamın içinde kullanmayı prensip edinen zümremiz, bu seferde 6.sınıflarımız için iş başındaydı. Okuma çalışmalarımızı, "Reading Cafe" etkinliği ile taçlandırmak için haftalar öncesinden öğrencilerimizin, öğretmenleri ve ek olarak yaptıkları çalışmalar ile "Nadide Points" (Nadide Paralar) toplanmasına olanak vererek
6. Sınıflar destek ve hareket sistemini daha iyi anlamaları adına Robot el tasarımlarını yaptılar. Herkesin tarzını yansıttığı bu tasarım robot eller çok sevildi.
6. sınıf öğrencilerimizle bu hafta inek kalbini inceledik. Öğrencilerimiz kulakçık, karıncık, aort atar damarı gibi yapıları dokunarak keşfettiler. Hem öğretici hem de eğlenceli bir etkinliği birlikte tamamladık.
İnsanlar besinleri uzun süre bozulmadan koruyabilmek için çeşitli yöntemler kullanmışlardır. “Turşu” da bunlardan biridir. Bizler de 5. sınıf öğrencilerimizle turşu kurarak besinlerimizi hangi canlılardan koruyabilecegimizi yaparak yaşayarak öğrendik. Şimdiden afiyet olsun. Unutmadan söyleyelim, "Limon mu sirke mi?" diye sormayın biz her ikisini de kullandık :)
Kalbimiz küt küt atarken içimizde neler olur merak ettik ve bir deney tasarladık. Deneyimizde kalbin kulakçık ve karıncıklarının kanı nasıl pompaladıklarını gördük. Fazlasıyla ıslak ve eğlenceli anlar sizlerle...
Sosyal Bilgiler zümresi olarak düzenlediğimiz etkinlikte Covid 19 nedeniyle uzun süre birbirlerinden ve sosyal ortamlarından ayrı kalan öğrencilerimiz macera park yolculuğu ile mutlu oldular.
Pek çok kazanımın elde edilebileceği farklı parkurlarda öğrencilerimiz hem eğlendiler hem de sorun çözme, beceri geliştirme yönlerini kuvvetlendirdiler.
7. sınıf ögrencilerimiz ile hücre konusunu pekiştirmek için artırılmış gerçeklik uygulaması kullanarak hücre modeli yaptık. Teknolojiyi derslerimizde kullanarak hem eğlendik hem de bilgilerimizi kalıcı hale getirdik.
2021-2022 Eğitim Öğretim yılında 7. Sınıflarımızla bir grupla yapacağımız eTwinning projesi “As Fit As A Fiddle” için ilk çalışmalara başladık. İspanya, Almanya ve Türkiye’nin farklı bölgelerinden 9 okul ile başlattığımız çalışmanın konusu bedenen ve zihnen sağlıklı olmaktır.
Okul Öncesi Makale Sayısı: 3326
Örgün Öğretim Makale Sayısı: 1915
Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.