Özel Nadide Anadolu Lisesi ve 8. sınıf öğrencilerimizle “Bir de Bizden Dinleyin” etkinliğimizi gerçekleştirdik. Etkileşim halinde geçen etkinlikte, Lise öğrencilerimiz kendi bakış açılarıyla ortaokul sürecinden sonra lise öğrencisi olmanın farklılıklarını,

Özel Nadide Anadolu Lisesinde, öğrencilerin kendine güven duygusunun gelişmesine, kendilerini daha rahat ifade edebilmelerine, farklı görüşleri bir arada yaşatabilme olgunluğu kazanmalarına, kanıtlar ve bilgiler yoluyla

9.sınıflarımızla bu yıl da yaptığımız Brain Rush adlı yarışmamız ZOOM üzerinden gerçekleştirildi. Bu etkinliğimizde dönemin tekrarı amaçlanmaktadır. Yarışmamız, İngilizce kitabımızda öğrendiğimiz hayatın içinden konular, bilmeceler, bulmacalar, video bağlantısıyla yarışmamıza katılan misafirler, gramer ve kelime bilgilerinden oluşmaktadır.

Nadide Okulları dil eğitiminde İngilizceyi etkin olarak kullanmayı temel almaktadır. Bu sebeple, öğrencilerimiz İngilizce derslerinde konuşmaya teşvik edilmekte, farklı etkinliklerle konuşmaya yönlendirilmekte ve tüm kademelerde Native Speaker eşliğinde Skills dersleri yapılarak öğrencilerimizin konuşma becerileri geliştirilmektedir.

10.sınıf öğrencilerimizle bölüm seçimi öncesinde ileride olmayı planladıkları iş alanları ve meslekler hakkında gerçekçi ve somut bilgi elde etmelerini sağlamak amacıyla MESLEK GÖZLEM DENEYİM PROGRAMI gerçekleştirilmiştir. Öğrencilerimizin mesleklerle ilgili bilgileri ilk ağızdan ve yerinde alabilmeleri için, mesleki rol modellerle bir araya gelmelerine olanak sağlanmıştır.

Özel Nadide Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından “Şeb-i Yeldâ” isimli şiir dinletisi düzenlendi. Nadide Okulları Konferans Salonu’nda düzenlenen şiir dinletisine Özel Nadide Anadolu Lisesi Müdürü Gülşah Şengün, idareciler, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Özel Nadide Anadolu Lisesi öğrencileri Dünya Arapça Gününü kutladı. Arapça Sokağı ile Arapça Günü için bir farkındalık oluşturan öğrencilerimiz derslerinde edindikleri bilgileri sunma imkanı da buldu.

Genç kitap kurtlarımızın birbirlerinin fikirlerinden yararlanmaları,  yeni eğitim yılı başlarken gerek okul hayatı, gerek sosyal yaşam, gerekse gelecek planlarında destekleyici okumalar gerçekleştirebilmeleri ve İngilizceyi günlük hayatlarında etkin olarak kullanabilmeleri için 10.sınıflarımızla Chapter Chats etkinliğini gerçekleştirdik.

10. Sınıf öğrencilerimizle günlük hayatta karşılaştığımız asit ve bazları indikatör kullanarak belirledik. Nötralleşme, çökelme, ekzotermik tepkimeleri, yemek tuzunun oluşumunu deneylerle daha iyi kavrayan öğrencilerimiz ayıraçların oluşturduğu renkleri heyecanla izlediler.

Örgün eğitim kurumlarımızın içeriklerinin bulunduğu haber ve içerik kategorisidir.

Back to top