Okulumuz 7.sınıf öğrencileriyle birlikte işlenen konunun daha iyi anlaşılabilmesi için elementlerle ilgili “Kimdir Bu?” oyunu oynadık. Minik kartlar hazırlanarak her karta bir elementin özelliği yazıldı. Öğrencilere sadece elementin özelliği söylenerek hangi element olduğunun bulunması istendi. Derste işlenen tüm elementlerin özelliklerinin öğrenciler tarafından öğrenilmesi sağlandı. 

2019-2020 eğitim öğretim yılının ara tatili bugün başladı. Öğrencilerimiz karnelerini ve başarı belgelerini aldılar. Yaklaşık dört aylık çalışmanın karşılığını almanın verdiği mutluluk görülmeye değerdi.

Okulumuzda öğretilen İngilizce derslerinden bağımsız olarak Avrupa Dil Portfolyosu (CEFR) çerçevesinde PQS (Professional Qualifications Services) tarafından değerlendirilerek uluslararası geçerliliğe sahip onaylı sertifika ile belgelendirilen online İngilizce değerlendirme sınavının ikincisi bugün 4,5,6 ve 7Hunters, 7Trackers sınıflarımıza uygulandı.

Nadide okulları olarak temel hedeflerimizden birisi dünyayı anlayan, yorumlayan ve bu yorumları etrafına aktarabilen öğrenciler yetiştirmektir. İngilizce zümresi olarak öğrencilerimizi farklı etkinliklerle destekliyor, kendilerini akıcı İngilizce ile ifade edebilmeleri için eğitim veriyoruz.

8.sınıf öğrencilerimiz ile karne haftasını değerlendirmek, birinci dönem işlenen konuların tekrarını yapmak ve motivasyonlarını arttırmak için düzenlediğimiz NADİDE LGS KAMPI ilk gününü geride bıraktı. Etrafı Doğal güzellikler ile kaplı Bolu Sarot Termal Otelde doğa ile içiçe öğrencilerimiz gün boyu kendilerine verilen programdaki hedeflerine ulaşmaya çalıştılar. Çalışma sürelerine gösterdikleri titizlik öğretmenleri tarafından takdirle karşılanan öğrencilerimiz ders başlamadan önce salondaki yerlerini alıp sorularını çözmeye başladılar.

Münazara; karşısındakinin fikirlerine saygı duyabilmeyi, doğru olduğu kabul edilen bilgiyi sorgulayabilmeyi, kendi düşüncesini savunabilmeyi veya savunulan tezi çürütülebilmeyi amaçlar.
Karakter Eğitimi Komisyonu çalışmaları çerçevesinde sevgi ve saygı erdemi ile ilgili Türkçe zümresi tarafından 7.sınıf öğrencilerimizin katılım gösterdiği "Bunu Konuşalım" münazara yarışması düzenlendi. Katılım gösteren tüm öğrencilerimizi üstün gayretlerinden ve özgüvenlerinden dolayı tebrik ediyoruz.

Karakter eğitimi Sevgi-Saygı temalı gerçekleştirdiğimiz etkinliğimizde ev sahibi ve misafir olarak nasıl hareket etmeliyiz, ziyaretin haber verilmesi, selamlaşma, ikramda bulunma, hal hatır sorma gibi kültürümüze uygun davranışları canlandırdık.

Karakter Eğitimi Komisyonu çalışmalarımızın bu ayki konusu sevgi ve saygı. Türkçe zümresi olarak 6. sınıf öğrencilerimizle sevgi ve saygının hayatımızın her alanında olduğunu anlayabilmek adına sevgi ve saygının farklı noktalarına temas eden hikâyeler okuduk.

Okulumuzun karakter eğitimi çalışmalarının sevgi saygı ayı kapsamında Fen Bilimleri Zümresi olarak tüm 6. Sınıflarımızda toplumda saygı konusu hakkında konuştuk, öğrencilerimizden, toplumda saygı kabul edilen davranışları belirlemelerini istedik ve bu belirlediğimiz davranışları slogan şeklinde tüm katlarda dolaplara astık.

Back to top